Witamy w ANACCO Advisors and Trainers – Zapraszamy do Współpracy

30-867 Kraków

Jana Kurczaba 17/43

8:30 - 17:00

Poniedziałek - Piątek

Nowoczesny Strateg – Szkolenie Otwarte

Organizacja Szkolenia:

Szkolenie rozwojowe dla Kadry kierowniczej, właścicieli Firm. Jak planować strategicznie? Jak wykonać analizy strategiczne i plany biznesowe. Proces planowania strategicznego w różnych obszarach organizacji, koncepcja zrównoważonej kart wyników, delegowanie KPI na poziomy zarządzania operacyjnego. Ustalania zadań wykonawczych zespołów i pracowników w korelacji z KPI menedżerów.  Opieramy się na przykładach praktycznych z naszej pracy doradczej.

  • Miejsce szkolenia: Warszawa
  • Termin szkolenia: wg oferty w kalendarzu
  • Ilość dni: 3 dni szkolenia
  • Cena szkolenia: 2550,00 +VAT/osoba
  • Rabat: Tak – pytaj o aktualne promocje
  • Grupa: do 12 osób

Prowadzący szkolenie:

Strategia

Szkolenie trwa od godz 9-16 – każdego dnia. W trakcie szkolenia przerwy kawowe i przerwa na lunch.

Cena zawiera: szkolenie, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe i lunch, konsultacje podczas szkolenia, pakiet konsultacji po zakończeniu szkolenia, dostęp do zamkniętej elektronicznej bazy materiałów anacco. Cena nie zawiera opłat parkingowych i hotelu.

Program szkolenia:

Kto w Twojej firmie jest  Strategiem ?

  • jakie zadania ma do spełnienia STRATEG  w Twojej firmie ?
  • kto aktualnie pełni te zadania?
  • jakich efektów  oczekujesz  od swojego STREGA?
  • szczeble zarządzania  i praca nad strategią – nowoczesny model zarządzania strategicznego
  • co jest  a co nie jest pracą nad strategią ?
  • pułapki i  obszary  „dryfowania”  w jakie często wpada STRATEG
  • kiedy opracujemy strategie – co dalej ?

 

Kim jest nowoczesny  Strateg? 

  • wartości i postawy nowoczesnego Stratega,
  • wiedza w zakresie narzędzi  technicznej, rzeczowej  analizy  i tworzenia strategii,
  • proaktywność i  kreacja w myśleniu Strategów,
  • zdolność konsolidacji, tworzenia synergii działania liderów w Organizacji,
  • jak nowoczesny Strateg postrzega  Klientów, konkurencje, rynki, zasoby strategiczne?
  • co jest zasobem strategicznym dla nowoczesnego i myślącego perspektywicznie Stratega?
  • kompetencje społeczne i interpersonalne – zdolność konsolidacji wokół strategii,
  • wizerunek  i PR  stratega  w Organizacji,

 

Jak pracują zespoły ds.  monitorowana i realizacji strategii ?

  • nowoczesne zarządzanie strategiczne w formie zespołu strategicznego,
  • struktury  merytoryczne, organizacyjne, kompetencyjne zespołów strategicznych,
  • typowanie członków zespołu strategicznego,
  • zadania i cele zespołu strategicznego,
  • współpraca i komunikacja zespołu w  Organizacji,
  • uprawnienia  i  kompetencje  zespołu,
  • zespół strategiczny i współpraca z Zarządem i Menedżerami firmy,

 

Wizja, Misja, Strategia,  Procesy, MBO  –  fakty  i możliwe złudzenia

  • jak powstaje porywająca do działania Wizja?  Czym jest?
  • jakie musi  mieć  cechy Wizja by być  wizją porywającą ?
  • dobra Wizja nie ma granic czasowych i pokoleniowych – jaki jest ich sekret?
  • Misja firmy – czym jest ?  Kiedy  jest  dobra a kiedy  pozorna?
  • Misja  jako  „Gwiazda Polarna” Twojego biznesu
  • Kiedy mylimy działania reaktywne z proaktywnymi w strategii ?

Proces określania Wizji  i  Misji

  • po co jest Tobie i Twój firmie Wizja ?
  • co czyni Twoją Wizję stabilną  i wyraźną?
  • przykłady  działania firm bez Wizji i o słabej lub mglistej  wizji,
  • techniki, narzędzia i psychologia budowania dobrej  wizji,
  • Misja Twojej Firmy –  czym różni się od Wizji  i dlaczego  jest tak  potrzebna?
  • co wyróżnia Ciebie i Twoją firmę na rynku w zakresie Misji?
  • przykłady silnych i motywacyjnych Misji  liderów świtowego biznesu,
  • przykłady misji pozornych, pustych, niemotywacyjnych, nierealistycznych,  przestarzałych,
  • dlaczego Misja się zmienia ?  co jest tego  powodem?  Co dzieje się gdy się nie zmienia?
  • czym jest  strategia ?  Jaka jest korelacja Strategii, Misji i Wizji ?

Proces tworzenia Strategii Firmy

  • narzędzia analizy strategicznej  potencjału i deficytów  firmy,
  • analiza efektywności poprzednich i aktualnych strategii, wnioski i korekty w projektowaniu,
  • techniki weryfikacji i oceny skuteczności strategii,
  • narzędzia analizy klienta, rynku, konkurencji, procesów makroekonomicznych i społecznych,
  • techniki i narzędzia do projektowania i analizowania nowych strategii,
  • techniki, procesy społeczne i  interpersonalne tworzenia strategii,
  • procesy  integracji i motywacji zasobów ludzkich w realizacji strategii,
  • zagadnienia implementacji strategii w procesach operacyjnych i zarządzania przez cele,

 

Procesy  wyznaczania  celów rocznych  i ich oceny –  czy  to jest strategia ?

  • ocena roczna realizacji planów – wnioski operacyjne  oraz wnioski strategiczne,
  • ocena rozwoju zasobów ludzkich – wnioski operacyjne i wnioski strategiczne,
  • ocena rozwoju firmy,
  • ocena rozwoju kultury  organizacyjnej, wartości i nawyków,
  • MBO  na poziomach operacyjnych i wnioskowanie strategiczne,

 

Motywacja i pasja w realizacji Strategii

  • systemu motywacji płacowej wspierające zarządzanie strategiczne,
  • systemy  rozwoju i motywacji niematerialnej  dla wsparcia strategii,
  • rola mentoringu i cochingu dla kadry  zarządzania  strategicznego,
  • HR Manager – wspawacie jako kluczowe strategiczne,

Zakończenie i porady ekspertów

Zamów szkolenie

Wypełnij i prześlij nam swoje Zgłoszenia na Szkolenie

 

“Cele są jak magnes. przyciągają rzeczy potrzebne do ich zrealizowania

/Anthony Robbins/ 

MBO

+ 48 515 803 244  Zadzwoń do nas już teraz

Napisz do nas