– jak dobrać formularz opisu ?
– które elementy są istotne dla rozwoju ?
– co jest ważne dla administracji?
– jak zarządzać opisami stanowisk pracy?
– opisy w procesach rekrutacji
– procesy onboardingu pracowniczego
– jak przeprowadzić wartościowanie ?
– jak użyć opisów w ocenie pracownika?
„Nasza opinia na temat wiedzy konsultanta, jakości pracy oraz organizacji jest bardzo wysoka. Przedmiot został zrealizowany w sposób profesjonalny, zrealizowano wszystkie cele, zachowując wysoki poziom merytoryczny. Na uwagę zasługuje również wysoka aktywność w działaniu oraz zdolność komunikowania się i budowania relacji”
„Projekt został zrealizowany w sposób w pełni profesjonalny z uwzględnieniem potrzeb firmy Real i z proponowaniem odpowiednich rozwiązań.
Warto podkreślić bardzo dobre przygotowanie merytoryczne zespołu konsultantów”
„Dzięki świetnej współpracy i udało się wypracować bardzo dobrze dopasowany do specyfiki i potrzeb pracowników naszej firmy, projekt nowoczesnego i unikalnego na rynku systemu premiowego, opartego na banku premii”
Projekt szkoleniowy został zrealizowany profesjonalnie i bardzo wysoko oceniony …. możemy rekomendować trenera jako solidnego i kompetentnego partnera.”
„Trener jest godnym polecenia partnerem, z którym zamierzamy współpracować przy realizacji następnych przedsięwzięć i szkoleń…Uczestnicy szkolenia wysoko ocenili kwalifikacje i zaangażowanie trenera …”
„Pragnę serdecznie podziękować Panu Sebastianowi Trzaska za wkład w tworzenie metody sporządzania opisów i wartościowania stanowisk w służbie cywilnej, opracowanej w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów”
+ 48 515 803 244 Zadzwoń do nas już teraz