Zarządzanie Strategiczne - Zarządzanie Operacyjne - HRM - Rozwój Menedżerów

30-867 Kraków

Jana Kurczaba 17/43

8:30 - 17:00

Poniedziałek - Piątek

Usługa Interim Management – Sukcesja
Interim Manager Sukcesja

Kto korzystał z naszych usług ?

Interim Menedżer – proces Sukcesji  – oferta kontraktu

Czym jest usługa  Interim Managera w procesie Sukcesji

Proces sukcesji – to często wieloletnie działania składające się z określonych etapów. Jest to przygotowanie i budowanie wewnętrznej gotowości do procesu sukcesji. Dzieje się to w sposób świadomy zaplanowany, jest wspierane przez profesjonalistów – doradców, Interim Managerów, może być też procesem nie planowany realizowanym spontanicznie i w ramach własnych doświadczeń.

Obecnie bardzo wiele firm właścicielskich, szczególnie rodzinnych sięga po profesjonalistów –  Sukcesja to nie tylko przekazanie władzy, wiedzy  ale również cele strategiczne, wizja, wartości. Akceptacja  społeczna nowych wartości i stylu zarządzania w Firmie. To również koncepcje biznesowe  i ich spójność z wizją  założycieli, właścicieli

W takich procesach pomagamy naszą wiedzą i zdolnościami w zarządzaniu, komunikacji, procesie facylitacji, budowania wartości, analizy biznesowej, modelowania biznesu

Kolejnym ważnym etapem po przygotowaniu procesu sukcesji jest wsparcie tego procesu. W ramach sukcesji mogą się pojawić problemy związane z komunikacją, zarządzaniem – podziałem i rozdrobnieniem władzy lub z centralizacją i monopolem władzy. Często mamy rożne wizje tego samego biznesu. Zarządzanie i współpraca z członkami rodziny, kwalifikacje menedżerskie osób zarządzających.

Rola Interim Managera w procesie Sukcesji  – nasza oferta:

  • Przygotowanie procesu sukcesji
  • Wsparcie procesu sukcesji, zarządzania zmianą
  • Shadow management
  • Wsparcie, poprowadzenie zarządzania organizacją
  • Procesy restrukturyzacji
  • Plany i procesy rozwoju biznesu

Korzyści ze współpracy
z naszym Interim Managerem w procesie Sukcesji
 

  • Doświadczenie w procesach sukcesji, wsparcia nowych zarządów, profesjonalnego zarządzania
  • Kwalifikacje menedżerskie w zakresie finansów, zarządzania ale również psychologii komunikacji, motywacji, budowania porozumienia
  • Wsparcie pracy rad nadzorczych
  • Budowa misji, wizji, nowych wartości organizacyjnych
  • Profesjonalne delegowanie i przekazywanie władzy
  • Profesjonalne zarządzanie zmianą, rozwojem, procesami restrukturyzacji biznesu
  • Kwalifikacje doradcze, mentorskie, trenerskie, coacha
  • Shadow Management dla właścicieli , zarządu, menedżerów
  • Wsparcie rozwoju osobistego kompetencji i kwalifikacji dla osób zarządzających

Zapewniamy wysoką jakość
naszej pracy i realizacji celu projektu

  • Posiadamy kilkunastoletnie, duże doświadczenie w procesach zarządzania
  • Ponad 7 letnie doświadczenie w projektach Interim Management oraz Shadow Management
  • Projekty od kilku tygodni do kilku lat współpracy w roli Interim
  • Dziesiątki projektów w firmach właścicielskich i rodzinnych
  • Posiadamy wiedzę i doświadczenie w pracy z ludźmi – w motywacji, komunikacji, facylitacji, negocjacji, zarządzania konfliktem
  • Ponad 24 letnie doświadczenie projektowe, konsultingowe w projektach strategicznych, sukcesji, zarządzania, restrukturyzacji, organizacji pracy, motywacji i rozwoju oraz HRM
Sebastian Trzaska

Kontakt
porozmawiaj z Interim Managerem

  • Sebastian Trzaska – Certyfikowany Interim Manager®
  • Członek Stowarzyszenia Interim Managers SIM
  • Projekty Interim: Interim CEO Manager, HR Manager, Sukcesja, Restrukturyzacja, Zmiana, Shadow Management

Opinie naszych Klientów o wykonanych projektach

CEO

Interim Manager

HR Menedżer

Interim Manager

Restrukturyzacja

Interim Manager

+ 48 515 803 244 Zadzwoń do nas już teraz

Napisz do nas