Interim Manager CEO to szybkie, profesjonalne rozwiązanie problemów w strategicznych i operacyjnych procesach zarządzania firmą. Rekomendujemy taką usługę w przypadku konieczności stworzenia takiego poziomu zarządzania, wymagane jest czasowe przejęcie lub wsparcie w tym zakresie. Interim na poziomie CEO pojawia się w procesach sukcesji, restrukturyzacji firmy, podczas kluczowych zmian, dla wsparcie i lepszej koordynacji kluczowych menedżerów. Czasami ta usługa przybiera bardziej subtelną formę: shadow managementu. W takim przypadku nasza rola to wsparcie decyzyjne, doradcze, rozwojowe.
Interim Management – to nowoczesna usługa realizacji procesów zarządzania, wsparcia decyzyjnego w Organizacji. Usługa może dotyczyć całkowitego zarządzania organizacją, zarządzania danym obszarem, wsparcia doradczego procesów zarządzania, sukcesji, zmiany, reorganizacji obszaru, procesu badań, projektowania, inwestycji, realizacji danego projektu, itp. Okres współpracy od kilku dni do kilku lat – zależy od rodzaju wsparcia, postawionych celów, intensywności ustalonych działań. Korzyści to: szybkie, bezpieczne, profesjonalne działanie eksperta menedżera w określonym obszarze i dla określonych celów
Interim HR Menedżer łączy w swojej pracy wiedzę i zdolności zarządzania strategicznego, pracy w zakresie analiz strategicznych, procesów zarządzania KPI i MBO. Otrzymują Państwo kompleksową wiedzę na temat narzędzi i systemów zarządzania personalnego HRM. Zarządzanie organizacyjne, opisy stanowisk pracy, procesy rekrutacji i selekcji, rozwój pracowników – systemy diagnostyczne, badania motywacji, osobowości, testy inteligencji emocjonalnej. Interim Menedżer pozwoli Państwu na skorzystanie i wprowadzenie executive, business, leadership coachingu oraz mentoringu. Profesjonalne podejście do systemów wynagradzania, systemu ocen pracowniczych feedback 360
Interim managera – zatrudnia się przy brakach kadrowych lub gdy potrzeba specjalistycznej wiedzy, której nie ma organizacja. Interim Menedżer reprezentuje wiedze menedżerską, zarządczą oraz fachową w danej dziedzinie np. produkcja, finanse, HR, której aktualnie może potrzebować organizacja. Wiedza zarządcza to przede wszystkim wiedza w zakresie przywództwa, zarządzanie, delegowanie, motywacja. Praca Interim Managera to również działania, których organizacja nie chce realizować samodzielnie i potrzebuje aktywnego doradztwa w formie bezpośredniego zaangażowania. Staje się więc liderem wykonawczym, który odpowiada za realizację zadań strategicznych organizacji. Specyficzną formą Interim Managementu jest Shadow management polegający głównie na wspieraniu zarządzania.
Interim Manager w procesach sukcesji to bezpieczne rozwiązanie szczególnie dla firm rodzinnych ale jest wykorzystywane również w innych organizacjach. Interim może pracować w różnej formie w takim procesie. Bardzo często jest to rola Interim CEO, kolejną formą jest rola Shadow Managera, która może być uzupełniona o prace konsultingowe, mentorskie. Interim Management – Sukcesja to proces gdzie oferujemy wsparcie dla właścicieli, dla zarządów, dla menedżerów i całej organizacji w ramach zachodzącej zmiany.
Częste procesy w tej usłudze poza klasycznym zarządzaniem to: budowanie wiedzy, nauka zarządzania, tworzenie komunikacji, facylitacja, negocjacje, tworzenie nowych wizji, strategii, kultury organizacyjnej pracy. Do tego dochodzi temat liderów, motywacji, stylów zarządzania, zarządzania różnymi pokoleniami i wartościami.
Pojęcie shadow management obejmuje współpracę z zewnętrznym specjalistą lub specjalistami, którzy nie są bezpośrednio zaangażowani w zarządzanie organizacją, ale pozostając w cieniu, wspierają, doradzają oraz szkolą i rozwijają zarządzanie strategiczne. Działania mogą dotyczyć również zarządzania finansowego, narzędzi i systemów HRM, zarządzania produkcją, logistyką lub innego obszaru. Ramy współpracy mogą być dowolnie określone, dostosowane do celów organizacji oraz jej potrzeb. Shadow management stanowi wsparcie doradcze dla managerów, zarządów, właścicieli firm, rad nadzorczych. Może być ukierunkowane również na rozwój kompetencji pracowników organizacji poprzez szkolenia oraz konsulting. Wsparcie takie pozwala na efektywniejsze działania i stymuluje skuteczniejsze rozwiązania. Interim Menedżer to osoba doświadczona, posiada predyspozycje przywódcze, zdolność zarządzania zespołowego i procesowego.
Interim Management w procesach Restrukturyzacji pozwala przejść Organizacji przez trudny czas w towarzystwie ekspertów, doświadczonych managerów, którzy realizowali wiele procesów restrukturyzacji a ich poziom wiedzy jest na poziomie eksperta. Restrukturyzacja to proces zmiany. Zmiany mogą dotyczyć organizacji pracy, procesów wewnętrznych, mogą dotyczyć strategii i polityki działania w określonych obszarach np. handlu, sprzedaży, finansów, rozwoju , itp. W każdym z powyższych koniecznością stają się działania z zasobami ludzkimi zatem i zmiany dotyczą zatrudnienia, kwalifikacji pracowników, liderów, kultury i zwyczajów pracy, sposobów komunikacji, motywacji. Restrukturyzacja to często sprawy majątkowe, finansowe, zmiany strategii działania – decyzje wymagające rozległej wiedzy i doświadczenia. Takie wsparcie oferujemy w postaci Interim Managera w procesie Sukcesji
„Sebastian przeprowadził dla nas bardzo specjalistyczne szkolenie w zakresie systemów motywacyjnych i zarządzania dla przedstawicieli handlowych. Szkolenie zawierało bardzo duży zakres informacji a przede wszystkim wiedzę wynikającą z wieloletniego doświadczenia Sebastiana. Bardzo cenne wskazówki dla naszego zespołu w zakresie delegowania zadań i motywacji. Szkolenie poprowadzone w dynamiczny sposób, ze zróżnicowanymi metodami szkoleniowymi. Bardzo interesujące warsztaty i przykłady. Sebastian jest osobą bardzo otwartą i elastyczną, szybko dostrzega potrzeby poszczególnych uczestników szkolenia, wprowadza w trudnych momentach odpowiednią atmosferę i poczucie humoru. Polecamy Sebastiana jako trenera z bardzo dużą wiedzą i praktyką w prowadzeniu szkoleń.”
SOKOŁÓW SA
„Orlen Oil Sp. z o.o. zlecił firmie Anacco Doradztwo Strategiczne i Szkolenia Biznesowe konsultacje i realizację projektu zakresie wartościowania stanowisk pracy i optymalizacji systemu wynagrodzeń. Praca obejmowały analizę opisu stanowisk pracy, przygotowanie autorskiej metody wartościowania stanowisk pracy, przeprowadzenie procesu wartościowania stanowisk pracy, szkolenia informacyjne dla kadry kierowniczej, opracowanie tabeli wynagrodzeń oraz taryfikatora kwalifikacyjnego. Zarówno projekt doradczy jak i konsultacje przebiegły sposób prawidłowy i możemy udzielić rekomendacji firmie jako solidnemu partnerowi. Prace były realizowane pod kierunkiem pana Sebastiana Trzaska”
ORLEN OIL
„HELIMED Diagnostic Imaging Sp. z o.o. zaprosiła Pana Sebastiana Trzaska do przeprowadzenia szkolenia w ramach spotkań rozwojowych Firmy. Szkolenie dotyczyło przywództwa, analizy predyspozycji kadry kierowniczej, nowoczesnego zarzadzania, delegowania, wyznaczania priorytetów, komunikacji interpersonalnej, udzielania informacji zwrotnej dla pracowników, psychologii motywacji. Trener bardzo energiczny, z wyczuciem potrzeb grupy, elastycznie dostosował zakres tematyczny i formę warsztatów. Bardzo dobre prowadzenie szkolenia, ciekawe techniki szkoleniowe i materiały. Uczestnicy wysoko ocenili trenera, jego wiedzę, możliwość konsultacji indywidualnych, dynamikę szkolenia. Z przyjemnością rekomenduję Pana Sebastiana jako specjalistę w zakresie technik zarządzania oraz psychologii motywacji i dobrego trenera.”
HELIMED DIAGNOSTIC IMAGING SP. Z O.O.
„Udzielamy informacji i rekomendacji na temat pracy z konsultantem Panem Sebastianem trzaska. Zrealizowaliśmy wspólnie zarówno projekty o charakterze doradczym oraz wiele projektów szkoleniowych. Projekty doradcze dotyczyły systemu płace zasadniczych – analiza opisów stanowisk pracy, zaprojektowanie autorskiej metody wartościowania, przeprowadzenie procesu wartościowania stanowisk pracy, konsultacje ze związkami zawodowymi, klasyfikacja stanowisk pracy, projekt nowej tabeli wynagrodzeń i taryfikatora kwalifikacyjnego, przygotowanie symulacji finansowych dla wdrożenia systemu. Konsultant wykazał się bardzo dużą wiedzą, zaangażowaniem, umiejętnością prezentacji i przekonywania. Ponadto korzystaliśmy z usług pana Sebastiana zakresie szkoleń zarówno szkoleń menedżerskich jak i szkoleń dla związków zawodowych. Szkolenia dotyczyły technik zarządzania, systemów motywacyjnych, zarządzania płacami zasadniczymi, efektywności pracy menedżera, opisów stanowisk pracy. Możemy rekomendować pana Sebastiana jako dobrego konsultanta w sprawach zarówno personalnych jak i zarządczych.”
KOLEJE MAZOWIECKIE
”Sebastian Trzaska współpracował z nami w zakresie optymalizacji systemu motywacji płacowej. Projekt dotyczył analizy systemu motywacji płacowej w szczególności analizy poszczególnych składników wynagradzania, systemu płac zasadniczych, analizy efektywności poszczególnych premii i nagród, analizy rynkowej wynagrodzeń. Prace zrealizowane z dużym zaangażowaniem oraz bogatą wiedzą konsultanta. Projekt wykonany prawidłowo i terminowo. „
SODEXO POLSKA
+ 48 515 803 244 Zadzwoń do nas już teraz