2950 Klientów – 24 lata doświadczenia – 750 projektów doradczych – 47 000 uczestników

30-867 Kraków

Jana Kurczaba 17/43

8:30 - 17:00

Poniedziałek - Piątek

Usługa czasowego zarządzania – Interim Management

Interim management

Kto korzystał z naszych usług ?

Interim CEO anacco

Komu polecamy usługę

  • Duże organizacje wymagające szybkiej reakcji i wejścia profesjonalnego menedżera
  • Firmy w dynamicznym rozwoju lub restrukturyzacji
  • Firmy rodzinne w procesie sukcesji
  • Startupy
Zobacz opis usługi

Usługa czasowego zarządzania
Interim 
Menedżer CEO

Interim Manager CEO to szybkie, profesjonalne rozwiązanie problemów w strategicznych i operacyjnych procesach zarządzania firmą. Rekomendujemy taką usługę w przypadku konieczności stworzenia takiego poziomu zarządzania, wymagane jest czasowe przejęcie lub wsparcie w tym zakresie. Interim na poziomie CEO pojawia się w procesach sukcesji, restrukturyzacji firmy, podczas kluczowych zmian, dla wsparcie i lepszej koordynacji kluczowych menedżerów.  Czasami ta usługa przybiera bardziej subtelną  formę: shadow managementu. W takim przypadku nasza rola to wsparcie decyzyjne, doradcze, rozwojowe.

Czym jest Interim Management?

Interim Management – to nowoczesna usługa realizacji procesów zarządzania, wsparcia decyzyjnego w Organizacji. Usługa może dotyczyć całkowitego zarządzania organizacją, zarządzania danym obszarem, wsparcia doradczego procesów zarządzania, sukcesji, zmiany, reorganizacji obszaru, procesu badań, projektowania, inwestycji, realizacji danego projektu, itp. Okres współpracy od kilku dni do kilku lat – zależy od rodzaju wsparcia, postawionych celów, intensywności ustalonych działań. Korzyści to: szybkie, bezpieczne, profesjonalne działanie eksperta menedżera w określonym obszarze i dla określonych celów

Interim HR Manager

Komu polecamy usługę

  • Działy HR
  • Firmy w dynamicznym rozwoju lub restrukturyzacji
  • Firmy rodzinne w procesie sukcesji
  • Startupy
Zobacz opis usługi

Usługa czasowego zarządzania
Interim Human Resources
Menedżer (HRM)

Interim HR Menedżer łączy w swojej pracy wiedzę i zdolności zarządzania strategicznego, pracy w zakresie analiz strategicznych, procesów zarządzania KPI  i MBO. Otrzymują Państwo kompleksową wiedzę na temat narzędzi i systemów zarządzania personalnego HRM. Zarządzanie organizacyjne, opisy stanowisk pracy, procesy rekrutacji i selekcji, rozwój pracowników – systemy diagnostyczne, badania motywacji, osobowości, testy inteligencji emocjonalnej.  Interim Menedżer pozwoli Państwu na skorzystanie i wprowadzenie executive, business, leadership coachingu oraz mentoringu. Profesjonalne podejście do systemów wynagradzania, systemu ocen pracowniczych feedback 360

Kim jest interim manager?

Interim managera – zatrudnia się przy brakach kadrowych lub gdy potrzeba specjalistycznej wiedzy, której nie ma organizacja. Interim Menedżer reprezentuje wiedze menedżerską, zarządczą oraz  fachową w danej dziedzinie np. produkcja, finanse, HR, której aktualnie może potrzebować organizacja.  Wiedza zarządcza to przede wszystkim  wiedza  w zakresie przywództwa, zarządzanie, delegowanie, motywacja. Praca  Interim Managera to również działania, których organizacja nie chce realizować samodzielnie i potrzebuje aktywnego doradztwa w formie bezpośredniego zaangażowania. Staje się więc liderem wykonawczym, który odpowiada za realizację zadań strategicznych organizacji. Specyficzną formą Interim Managementu jest Shadow management polegający głównie na wspieraniu zarządzania.

Interim Manager Sukcesja

Komu polecamy usługę

  • Firmy w dynamicznym rozwoju lub restrukturyzacji
  • Firmy rodzinne w procesie sukcesji
Zobacz opis usługi

Usługa czasowego zarządzania
Interim 
Menedżer – Sukcesja 

Interim Manager w procesach sukcesji to bezpieczne rozwiązanie szczególnie dla firm rodzinnych ale jest wykorzystywane również w innych organizacjach. Interim może pracować w różnej formie w takim procesie. Bardzo  często jest to rola Interim CEO, kolejną formą jest rola Shadow Managera, która może być uzupełniona o prace konsultingowe, mentorskie. Interim Management – Sukcesja to proces  gdzie oferujemy wsparcie dla właścicieli, dla zarządów, dla menedżerów i całej organizacji w ramach zachodzącej zmiany.

Częste procesy w tej usłudze poza klasycznym zarządzaniem to: budowanie  wiedzy, nauka zarządzania, tworzenie komunikacji, facylitacja, negocjacje, tworzenie nowych wizji, strategii, kultury organizacyjnej pracy. Do tego dochodzi temat liderów, motywacji, stylów zarządzania, zarządzania różnymi pokoleniami i wartościami.

Czym jest shadow management?

Pojęcie shadow management obejmuje współpracę z zewnętrznym specjalistą  lub specjalistami, którzy nie są bezpośrednio zaangażowani w zarządzanie organizacją, ale pozostając w cieniu, wspierają, doradzają oraz szkolą i rozwijają zarządzanie strategiczne. Działania mogą dotyczyć również zarządzania finansowego, narzędzi i systemów HRM, zarządzania produkcją, logistyką lub innego obszaru. Ramy współpracy mogą być dowolnie określone, dostosowane do celów organizacji oraz jej potrzeb. Shadow management stanowi wsparcie doradcze dla managerów, zarządów, właścicieli firm, rad nadzorczych. Może być  ukierunkowane również  na rozwój kompetencji pracowników organizacji poprzez szkolenia oraz konsulting. Wsparcie takie pozwala na efektywniejsze działania i stymuluje skuteczniejsze rozwiązania. Interim Menedżer to osoba doświadczona, posiada predyspozycje przywódcze, zdolność zarządzania zespołowego i procesowego.

Interim Restrukturyzacja

Komu polecamy usługę

  • Duże firmy w procesie zmiany
  • Firmy w dynamicznym rozwoju lub restrukturyzacji
  • Firmy rodzinne w procesie sukcesji
Zobacz opis usługi

Usługa czasowego zarządzania
Interim 
Menedżer – Restrukturyzacja

Interim Management w procesach Restrukturyzacji pozwala przejść Organizacji przez trudny czas w towarzystwie ekspertów, doświadczonych  managerów, którzy realizowali wiele procesów restrukturyzacji a ich poziom wiedzy jest na poziomie eksperta.  Restrukturyzacja to proces zmiany. Zmiany mogą dotyczyć organizacji pracy, procesów wewnętrznych, mogą dotyczyć strategii  i polityki działania w określonych obszarach np.  handlu, sprzedaży, finansów, rozwoju , itp. W każdym z powyższych koniecznością stają się działania z zasobami ludzkimi zatem i zmiany dotyczą zatrudnienia, kwalifikacji pracowników, liderów, kultury i zwyczajów pracy, sposobów komunikacji, motywacji.  Restrukturyzacja to często sprawy majątkowe, finansowe, zmiany strategii działania – decyzje wymagające rozległej wiedzy i doświadczenia. Takie wsparcie oferujemy w postaci Interim Managera w procesie Sukcesji

Komu polecamy usługę Interim Managera ?

  • Duże organizacje wymagające szybkiej reakcji i wejścia profesjonalnego menedżera
  • Firmy w dynamicznym rozwoju lub restrukturyzacji
  • Firmy rodzinne w procesie sukcesji
  • Startupy

Korzyści ze współpracy
z naszym Interim Managerem

  • Szybkość działania w roli menedżera i eksperta w zarządzaniu
  • Szeroka wiedza konsultingowa, menedżerska
  • Bardzo duże doświadczenie i zdolność kreowania wielu sprawdzonych rozwiązań
  • Doświadczenie w procesach zarządzania (CEO), strategia, zarządzania KPI, zarządzanie kluczowymi menedżerami, sukcesji, wsparcia nowych zarządów, profesjonalnego zarządzania
  • Dodatkowo – szerokie kwalifikacje menedżerskie w zakresie finansów, zarządzania ale również psychologii komunikacji, motywacji, budowania porozumienia
  • Profesjonalne zarządzanie zmianą, rozwojem, procesami restrukturyzacji biznesu
  • Shadow Management dla właścicieli, zarządu, menedżerów
  • Wsparcie rozwoju osobistego kompetencji i kwalifikacji dla osób zarządzających
Sebastian Trzaska

Kontakt
porozmawiaj z Interim Managerem

  • Sebastian Trzaska – Certyfikowany Interim Manager®
  • Członek Stowarzyszenia Interim Managers SIM
  • Projekty Interim: Interim CEO Manager, HR Manager, Sukcesja, Restrukturyzacja, Zmiana, Shadow Management

Opinie naszych Klientów o wykonanych projektach

CEO

Interim Manager

HR Menedżer

Interim Manager

Sukcesja

Interim Manager

+ 48 515 803 244 Zadzwoń do nas już teraz

Napisz do nas