Proces restrukturyzacji, optymalizacji, działań usprawniających to zawsze zarządzanie zmianą, coś nowego, pokonywanie oporów przed zmianami. Zmiany organizacyjne, procesowe, zarządcze. Są to również zmiany w sposobie myślenia, wartościach, kulturze organizacyjnej.
Aby proces restrukturyzacji mógł przebiegać sprawnie i pod kontrolą potrzebujemy dobrej analizy stanu faktycznego wykonanej przez fachowca lub grupę fachowców. Konieczny jest oczywiście plan, kosztorysy, spodziewane efekty, harmonogramy.
Z doświadczenia wiemy, że procesy restrukturyzacyjne potrafią zaskakiwać zarówno w zakresie komplikacji jak i odkrywania obszarów potencjału. W takim przypadku doświadczenie menedżera, jego elastyczność, zwinność myślenia i działania, otwartość stanowią o sukcesie procesu.
Zdolności rzeczowe, merytoryczne, zarządcze są bardzo ważne. W takich procesach równie ważną role odgrywają zdolności komunikacji, motywacji, angażowania, zarządzania i liderowania w zespołach roboczych. Takie zdolności efekty oferujemy w usłudze Interim Manager ds. restrukturyzacji
„Nasza opinia na temat wiedzy konsultanta, jakości pracy oraz organizacji jest bardzo wysoka. Przedmiot został zrealizowany w sposób profesjonalny, zrealizowano wszystkie cele, zachowując wysoki poziom merytoryczny. Na uwagę zasługuje również wysoka aktywność w działaniu oraz zdolność komunikowania się i budowania relacji”
„Projekt został zrealizowany w sposób w pełni profesjonalny z uwzględnieniem potrzeb firmy Real i z proponowaniem odpowiednich rozwiązań.
Warto podkreślić bardzo dobre przygotowanie merytoryczne zespołu konsultantów”
„Dzięki świetnej współpracy i udało się wypracować bardzo dobrze dopasowany do specyfiki i potrzeb pracowników naszej firmy, projekt nowoczesnego i unikalnego na rynku systemu premiowego, opartego na banku premii”
Projekt szkoleniowy został zrealizowany profesjonalnie i bardzo wysoko oceniony …. możemy rekomendować trenera jako solidnego i kompetentnego partnera.”
„Trener jest godnym polecenia partnerem, z którym zamierzamy współpracować przy realizacji następnych przedsięwzięć i szkoleń…Uczestnicy szkolenia wysoko ocenili kwalifikacje i zaangażowanie trenera …”
„Pragnę serdecznie podziękować Panu Sebastianowi Trzaska za wkład w tworzenie metody sporządzania opisów i wartościowania stanowisk w służbie cywilnej, opracowanej w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów”
+ 48 515 803 244 Zadzwoń do nas już teraz