Zarządzanie Strategiczne - Zarządzanie Operacyjne - HRM - Rozwój Menedżerów

30-867 Kraków

Jana Kurczaba 17/43

8:30 - 17:00

Poniedziałek - Piątek

Usługa Interim Management – HRM
Interim HR Manager

Kto korzystał z naszych usług ?

Usługa zarządzania  – Interim HR Menedżer

Interim HR Manager – na czym polega ta usługa?

Interim jest usługą  czasowego, profesjonalnego zarządzania eksperta w danym obszarze.

Zarządzanie personalne obecnie może być realizowane na wielu poziomach specjalizacji, w wielu rolach, na różnych szczeblach zarządzania.   Nasza usługa polega na szybkim, bardzo profesjonalnym z poziomu eksperta, zarządzaniu, reorganizacji obszarów HR w każdym ze wskazanych obszarów.

  • Wspieramy konsultingowo, doradczo, mentorsko specjalistów HR
  • Oferujemy Shadow management dla HR Business Partnerów i Menedżerów HR
  • Główna nasza usługa to strategiczne zarządzanie obszarem HR – w roli Interim Managera

Komu polecamy usługę  – Interim HR Managera

  • Osiągamy bardzo wysokie wyniki w pracy z firmami właścicielskimi, rodzinnymi
  • Pomagamy w przekształceniu obszarów kadrowych w nowoczesne obszary zarządzania personalnego, budujemy centra usług wspólnych HR, tworzymy przestrzeń dla HR Business Partnerów
  • Profesjonalnie wspieramy jako Interim obszary HR w dużych firmach i międzynarodowych korporacjach
  • Jesteśmy wsparciem w budowaniu strategii firmy, zarządzania procesami w organizacji
  • Uczęszczamy lub prowadzimy również procesy zarządzania całą organizacją w roli Interim Managera CEO

Rola Interim HR Managera  – nasza oferta:

  • Wsparcie zarządzania strategicznego firmy
  • Zarządzanie czasowe obszarem HRM
  • Zaplanowanie i stworzenie obszaru HRM
  • Reorganizacja obszaru HRM
  • Shadow Management dla Menedżerów HR
  • Konsulting i szkolenia w obszarach, budowa narzędzi HR

Korzyści ze współpracy
z naszym Interim HR Managerem

  • Szybkość działania w roli menedżera i eksperta w obszarach HRM
  • Szeroka wiedza konsultingowa, menedżerska HRM
  • Profesjonalne delegowanie i przekazywanie władzy dla Firmy
  • Bardzo duże doświadczenie i zdolność kreowania wielu sprawdzonych rozwiązań
  • Doświadczenie w procesach zarządzania (CEO), strategia, zarządzania KPI, zarządzanie kluczowymi menedżerami, sukcesji, wsparcia nowych zarządów, profesjonalnego zarządzania
  • Dodatkowo – szerokie kwalifikacje menedżerskie w zakresie finansów, zarządzania ale również psychologii komunikacji, motywacji, budowania porozumienia
  • Profesjonalne zarządzanie zmianą, rozwojem, procesami restrukturyzacji biznesu
  • Shadow Management dla właścicieli, zarządu, menedżerów
  • Wsparcie rozwoju osobistego kompetencji i kwalifikacji dla osób zarządzających

Zapewniamy wysoką jakość
naszej pracy i realizacji celu projektu

  • Posiadamy kilkunastoletnie, duże doświadczenie w procesach zarządzania
  • Ponad 7 letnie doświadczenie w projektach Interim Management oraz Shadow Management
  • Projekty od kilku tygodni do kilku lat współpracy w roli Interim
  • Dziesiątki projektów w firmach właścicielskich i rodzinnych
  • Posiadamy wiedzę i doświadczenie w pracy z ludźmi – w motywacji, komunikacji, facylitacji, negocjacji, zarządzania konfliktem
  • Ponad 24 letnie doświadczenie projektowe, konsultingowe w projektach strategicznych, sukcesji, zarządzania, restrukturyzacji, organizacji pracy, motywacji i rozwoju oraz HRM
Sebastian Trzaska

Kontakt
porozmawiaj z Interim Managerem

  • Sebastian Trzaska – Certyfikowany Interim Manager®
  • Członek Stowarzyszenia Interim Managers SIM
  • Projekty Interim: Interim CEO Manager, HR Manager, Sukcesja, Restrukturyzacja, Zmiana, Shadow Management

Opinie naszych Klientów o wykonanych projektach

CEO

Interim Manager

Sukcesja

Interim Manager

Restrukturyzacja

Interim Manager

+ 48 515 803 244 Zadzwoń do nas już teraz

Napisz do nas