Szkolenie szczególnie dedykujemy dla menedżerów szczebla strategicznego. Przygotowanie do zarządzania strategicznego, zarządzania procesami, identyfikacja procesów, określenie wskaźników kluczowych KPI, określenie wskaźników operacyjnych, przygotowanie do tworzenia i zarządzania bazami celów i wskaźników. Filozofia, cele i okoliczności dedykowane do wdrażania strategicznej karty wyników BSC. Ograniczenia i rekomendacje.
– jaka jest celowość wdrożenia strategicznej karty wyników?
– korzyści jakie można otrzymać z BSC?
– na czym polega podział na perspektywy zarządzania strategicznego,
– jak identyfikować procesy i wskaźniki kluczowe KPI?
– jak definiować i zarządzać wskaźnikami operacyjnymi,
– czym jest karta wyników na stanowiskach menedżerskich?
– czy są ograniczenia i kłopoty z BSC?
Wprowadzenie:
• strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi,
• pojęcie strategii,
• struktury strategiczne.
Czym jest Zrównoważona Karta Wyników – koncepcja BSC
• rola BSC w zarządzaniu Organizacją,
• strategia zarządzania przez cele.
Budowanie Zrównoważonej Karty Wyników – zasady ustalania celów
• sformułowanie misji i wizji przedsiębiorstwa,
• spojrzenie z 4 perspektyw:
o perspektywa klienta,
o perspektywa procesów wewnętrznych,
o perspektywa rozwoju pracownika,
o perspektywa wyników finansowych.
• wybór celów strategicznych,
• które cele realizować,
• „mapa celów” w 4 perspektywach.
Wdrażanie Zrównoważonej Karty Wyników – procedury
• definiowanie krytycznych czynników sukcesu,
• w stronę sukcesu, czyli strategiczne drogi realizacji celów,
• alokacja zasobów finansowych,
• kaskadowanie celów,
• planowanie strategicznych projektów,
• określenie zakresów odpowiedzialności,
• tworzenie wskaźników monitorowania realizacji strategii (w 4 perspektywach),
• analiza i korekty strategii,
• edukacja kadry w zakresie BSC,
• budowa karty wyników.
Zasady wykorzystania BSC do ocen efektywności pracowników
• wynagrodzenia oparte na BSC.
Błędy oraz problemy, mogące się pojawić przy wdrażaniu BSC
Skontaktuj się z nami i uzgodnij szczegóły realizacji
,,Jeśli chcesz gdzieś dojść, najlepiej znajdź kogoś, kto już tam doszedł.”/Robert Kiyosak/
Sugerowana grupa szkoleniowa to 12 osób. Na życzenie klienta organizujemy szkolenia w jego siedzibie, w naszej siedzibie, w ośrodkach szkoleniowych lub na wyjazdach szkoleniowych w Polsce i za granicą. Wycena szkolenia zależy od stopnia specjalizacji wiedzy szkoleniowej oraz dodatkowych usług w zakresie obsługi i konsultacji dla uczestników. Szkolenia projektowe mają specjalne ceny ujęte w całości projektu.
Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe są w wersji drukowanych skryptów, pomocy warsztatowych oraz elektronicznych bibliotek. Biblioteki elektroniczne zawierają dodatkowe materiały szkoleniowe, warsztaty, przykłady, testy, filmy, sugestie literatury itp.
Po każdym naszym szkoleniu współpracujemy z uczestnikami w zakresie aktualizacji wiedzy, nowych informacji, konsultacji, dalszego rozwoju szkoleniowego. Udostępniamy na specjalnych portalach informacje związane z daną tematyką.
Szkolenie może mieć charakter rozwojowy – rozwijamy określony zakres wiedzy i umiejętności uczestników. Szkolenie może również mieć charakter projektowy. Szkolenie projektowe wprowadzające w zakres projektu lub szkolenie projektowe dla wprowadzenie nowego systemu lub jego elementów. Program i cele szkolenia wymagają odpowiedniego dostosowania.
Każde szkolenie powinno być zaprojektowane dla Państwa indywidulanie
Powyższy program ma charakter oferty informacyjnej – możliwości i zakresu naszych trenerów
Sugerujemy kontakt z nami:
Nasi konsultanci pomogą w optymalnym skonstruowaniu oferty dla Państwa.
+ 48 515 803 244 Zadzwoń do nas już teraz