Dbając o jakoś naszej pracy rozwojowej, szkoleniowej, projektowej i doradczej poddajemy nasze działania określonym standardom. Analizujemy nasze działania i regularnie podwyższamy dzięki nim standardy świadczonych usług. Dokładnie planujemy i ustalamy oczekiwane rezultaty końcowe naszych prac. Ustalamy harmonogramy działania, monitorujemy zgodność z planem fazy realizacji. Sprawdzamy w wielu aspektach rezultaty końcowe, ich zgodność z założonym planem oraz zadowolenie i satysfakcję klienta, uczestnika szkolenia. Analizujemy wyniki wprowadzamy korekty, doskonalenia.
Pracujemy wg poniższego cyklu
Usługa szkoleniowa jest produktem o złożonych wymaganiach. Należy uwzględnić cel zamawiającego oraz cele i oczekiwania uczestników szkolenia. Te cele nie zawsze są identyczne. Często są spore różnice oczekiwaniach w gronie samych uczestników szkolenia.
Zapewniamy
Akademia Przywództwa i Zarządzania
Finanse i Controlling
Analiza HPI jest bardzo dobrym narzędziem diagnozowania gdzie leży problem i jakie metody warto zastosować by go rozwiązać. Nie zawsze samo szkolenie i nowa wiedza lub nowe umiejętności uczestników są wystarczające. Istnieją inne czynniki w zakresie organizacji pracy, przepływu informacji czy motywacji które wpływają na efekt końcowy pracy i wyników pracownika
Analizujemy lukę efektywności w następujących obszarach:
W dobrze przygotowanych projektach rozwojowych wspomagamy się profesjonalnymi badaniami i diagnostyką. Badania mogą dotyczyć samych uczestników, ich cech osobowości, predyspozycji, motywacji, stylów zachowań. Również stosujemy badania całej organizacji takie jak: klimat organizacyjny, wartości organizacyjne, poziomy zaangażowania, identyfikacja talentów, feedback 360, komunikacja celów, itp.
Narzędzia i efektywność HRM
Akademia Rozwoju i Zaangażowania
Przychodzimy na szkolenie posiadamy określony zasób wiedzy i doświadczenia. Oczekujemy zmiany i korzyści. A co jeśli te zmiany mogły by przyrastać a proces doskonalenie mógł trwać ? Szkolenie jest procesem i może być cyklicznym działaniem. Cykl w którym przechodzimy przez kolejne etapy by wejść na kolejny wyższy poziom wiedzy, doświadczeń, świadomości
Każdy uczestnik naszych szkoleń i kursów otrzymuje darmowy dostęp do naszej bazy wiedzy. Są to materiały edukacyjne, narzędzia, wskazówki projektowe, instrukcje działania w określonych systemach itp. Materiały są podzielone tematycznie
Szkolenia, webinary , e-learning
E-booki, opracowania szkoleniowe
Wiele szkoleń polega na dostarczeniu określonej wiedzy. Może to być wiedza zarówno teoretyczna jak i wiedza praktyczna. Wiedza praktyczna w postaci sposobów działania, narzędzi, ich wykorzystania, reagowania w określonych sytuacjach, rozumienia zachowań innych, działania systemów i procesów w organizacji, itp.
Po zakończeniu szkolenia, uczestnicy powinni mieć możliwość praktycznego wykorzystania, zdobytej wiedzy i umiejętności. Jest to również czas na obserwację procesów, zachowań innych, tego co się zmienia i tego na co mogą mieć wpływ uczestnicy po szkoleniu. Te doświadczenia często wymagają ponownego spotkania lub spotkań, wyjaśnienia lub utrwalania wiedzy.
,,Trzymaj się z dala od ludzi, którzy tłamszą twoje marzenia. Mali ludzie zawsze to robią. Jednak naprawdę wielcy sprawiają, że Ty także możesz stać się wielki.”
/Mark Twain/
+ 48 515 803 244 Zadzwoń do nas już teraz