- Jaki był cel usługi oceny 360?
- W jaki sposób wykorzystano feedback 360?
- Zastosowanie badania stylów zachowań, motywacji?
- Kontynuacja projektu
- Jaki był cel usługi oceny 360?
- W jaki sposób wykorzystano feedback 360?
- Zastosowanie badania stylów zachowań, motywacji?
- Kontynuacja projektu
Poniższy opis jest kompilacją kilkudziesięciu projektów o podobnym celu i charakterze. Materiał może być inspiracją, poradnikiem dla projektów doradczych budowania systemów rozmów rozwojowych i pracy Interim HR Menedżera. Opisujemy również projekty rozmów rozwojowych z wykorzystaniem feedbacku 360 w systemie Competence Navigator oraz użycia dodatkowych narzędzi diagnostycznych Extended DISC i Insightful Profilera IP 121
Projekty wykonane dla firm produkcyjnych i usługowych. Branże: budowlana, energetyczna, zbrojeniowa, FMCG, motoryzacyjna, lotnicza, hotelarska, IT, kancelarie prawne oraz administracja państwowa i urzędy samorządowe. Zobacz rekomendacje
Najczęstsze oczekiwania naszych klientów zlecających nam usługę doradczą opracowania systemu rozmów rozwojowych z modułem ocen 360 to:
Feedback 360 jest systemem, który doskonale integruje i tworzy synergię wielu innych systemów zarządzania i rozwoju personalnego. Zlecone nam projekty większości koncentrowały się na kadrze kierowniczej i efektywności ich pracy.
Rozmowy rozwojowe to proces, który trwa cały czas, cały rok. Proces rozwoju kadry menedżerskiej często był uzupełniany:
menedżera, doradcy, trenera, diagnosty, coacha – zobacz nasze propozycje
feedback 360
projekt doradczy
style zachowań
autor: Sebastian Trzaska