+ 48 515 803 244
Zarządzanie Przez Cele (MBO) projekty, konsultacje, coaching, szkolenia, gry Systemy Wyznaczania i Oceny Zadań (MBO)
Delegowanie Zadań, Zarządzanie Czasem
Strategiczna Karta Wyników

Szkolenie zarządzanie czasem

                  

SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE KLIENTA

ZARZĄDZANIE CZASEM

efektywna organizacja i wykorzystanie czasu pracy

 

To  szkolenie możemy zrealizować wspólnie z Państwem w  następujący sposób:

Szczegóły  oferty  merytorycznej jak i opisanej formy  współpracy udzieli nasz  konsultant

Zapraszamy  do kontaktu

Cele jakie realizujemy na szkoleniu

Grupa szkoleniowa rozpoczyna od autorefleksji jak zarządza swoim czasem, czy potrafi dostrzec jak i gdzie czas  jest marnowany. Identyfikujemy sposoby najbardziej efektywnego / wydajnego wykorzystania tego zasobu. Rozmawiamy o  obszarach życia prywatnego i zawodowego w tym zakresie. Podczas szkolenia jest przekazana wiedza o narzędziach i sposobach identyfikowania celów, wyznaczania priorytetów, zarządzania wieloma zadaniami w tym samym czasie.  Omówimy dokładnie proces / zasady delegowania i przygotowania się do efektywnego delegowania. Szkolenie kończy się cennymi wskazówkami jak utrzymać doskonałą kondycję w pracy i satysfakcję z wykorzystana czasu. 


Najczęściej wymieniane oczekiwania naszych uczestników/Klientów:

- jak efektywnie zarządzać czasem? swoim czasem i moich pracowników?
- co powoduje, że „ucieka” mi czas?
- dlaczego mam tak dużo spraw „na głowie”?
- jak efektywnie delegować zadania?
- jakie są rekomendowane narzędzia do wyznaczania dobrych celów?
- jak dobrze ustalić priorytety?
- jak rozwijać zasoby do większej wydajności?
- jak zadbać o siebie w roli nowoczesnego menedżera?
- czy ja jestem nie efektywny czy przepracowany?


Program szkolenia

Zarządzanie czasem – czym on dla nas jest?

 

  • czas jako ograniczony zasób,
  • czas jako wyznacznik zaangażowania,
  • czas jako wyznacznik efektywności / wydajności,
  • dobre praktyki - jak zdefiniować czas w naszym życiu i pracy.

Efektywność czasu - jak go lepiej wykorzystać?

  • efektywne wykorzystanie czasu w zadaniach i procesach,
  • efektywne wykorzystanie czasu w rozwoju i motywacji,
  • efektywne wykorzystanie czasu w procesach zmiany,
  • dobre praktyki - jak mierzyć efektywność wykorzystania czasu.

Złodzieje czasu - kto? lub co? nam zabiera nasz czas?

  • ja sam – i moja organizacja czasu,
  • podwładny - jak może zabierać mój czas? co zrobić aby to zminimalizować?
  • mój przełożony - jak może zabierać mój czas - jak sobie poradzić?
  • przypadek klienta – kiedy odbiera nam nasz czas – jak zoptymalizować ten proces?
  • systemy, procesy, zasady, reguły, procedury - kiedy pomagają a kiedy nie?
  • dobre praktyki – w zakresie identyfikacji i niwelowania tego co nam odbiera nasz czas.

Wyznaczanie celów – świadome wykorzystanie czasu

  • zasady identyfikacji celów,
  • metoda SWOT,
  • macierz BCG,
  • metoda opisania celu SMART,
  • system korelacji celów na podstawie BSC,
  • bazy wskaźników (operacyjne i kluczowe KPI),
  • finanse i controling w zarządzaniu zadaniami MBO,
  • opisanie wskaźnikowe celów niemierzalnych,
  • harmonogramowanie – cele i techniki,
  • budowanie punktów pomiarowych,
  • budowanie motywacji i zaangażowania do realizacji celów,
  • dobre praktyki – jak świadomie zmierzać do celu? Do swojego celu?

Wyznaczanie priorytetów – świadoma opłacalność / wydajność

  • zasady wyznaczania celów i zadań,
  • reguły ważności i korzyści (80/20, 90/10, 99/1),
  • jak powstała reguła Pareto i jej zastosowania (80/20),
  • metoda Eisenhowera,
  • reguła ABC DE,
  • prawo Parkinsona,
  • dobre praktyki – wybór najlepszej dla Ciebie metody / metod.

Delegowanie zadań - przygotuj siebie i swój zespół

  • dlaczego warto delegować zadania?
  • dlaczego trzeba delegować zadania?
  • niezbędne kwalifikacje do delegowania (przełożony, pracownik)
  • niezbędne motywacje do delegowania (przełożony, pracownik)
  • konsekwencje braku wiedzy i motywacji do delegowania?
  • dobre praktyki – jak zbudować wiedzę i motywację do delegowania?

Delegowanie zadań - wykorzystaj techniki i narzędzia

  • dobre narzędzia do czytelnego delegowania,
  • dobre techniki do delegowania,
  • proces kontroli, oceny, wsparcia podczas delegowania,
  • dobre praktyki – jak wybrać, jak wykorzystać narzędzia pomagające w delegowaniu?

Zarządzanie czasem nowoczesnego Menedżera

  • czas na efektywną pracę – moja rola zawodowa i jej cel,
  • czas na relacje – spotkania, rozmowy, zarządzanie innymi - efektywność w czasie,
  • czas na rozwój – inwestycja w siebie,
  • czas na zmianę – inwestycja w jutro (prywatne i zawodowe),
  • czas na siebie – inwestycja w balans życia zawodowego i prywatnego,
  • dobre praktyki – wykorzystanie mentoringu i coachingu.

 

Nasze Nagrody:
logologo
Nasza Współpraca:
logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo
Rozwój OsobistyWynagradzanieZarządzanie Przez CeleOrganizacja pracy
©2013 anacco.pl - zobacz autora strony w Google+, profil strony w Google+
* pola obowiązkowe

Szanowni Państwo, materiały wysyłamy wyłącznie na zweryfikowane adresy służbowe
Ochrona AntySpam - przesuń suwak