+ 48 515 803 244
Kalendarz Szkoleń Otwartych Kraków, Warszawa, Krynica, Zakopane Rozwój Umiejętności Menedżerów
Systemy Motywacyjne, Systemy Płacowe
Psychologia Zarządzania, Komunikacji, Motywacji

Premiowanie i Nagradzanie - Szkolenie Otwarte


SYSTEMY PREMIOWANIA I NAGRADZANIA
NOWOCZESNY SYSTEM MOTYWACYJNY
3 dniowe - szkolenie projektowe/ Warszawa

Szkolenie Otwarte.  Rekrutacja:  w toku.  Grupa  szkoleniowa do 12 osób
 

trener sebastian trzaskarekomendacje

3 200,00 + VAT   / Cena z kodem rabatowym  2 550,00 +VAT

kod rabatowy będzie dostępny na  www.facebook.com/anacco
    
Szkolenie aktualnie znajduje się w okresie promocyjnym - szczegóły w naszych e-biuletynach
zapraszamy  do zapisania  się do naszego Newslettera
kody  rabatowe  oraz zniżki dla stałych  klientów ( rabaty do 30% wartości szkolenia)
Cena nie obejmuje kosztów hoteli i parkingów

To  szkolenie mogą Państwo  również zamówić jako:

  • szkolenie zamknięte  - indywidulny  projekt  szkolenia w Państwa firmie, organizacji 
  • szkolenie projektowe -  jako kompleksowy  projekt  szkoleniowy  warz z usługą  konsultingową  
  • szkolenie indywidulne -  jako szkolenie dla 1-2  osób
  • jako  szkolenie online  -  elastyczny  projekt  indywidulnej współpracy z trenerem  dostosowany do Państwa organizacji zadań i czasu pracy

Szczegółowych informacji udzieli nasz konsultant:     tel: +48 515 -803-244

 

WAŻNE PYTANIA, NA KTÓRE ODPOWIEMY PODCZAS SZKOLENIA: 

 

  • Jak opracować strategię płacową w zakresie premiowania?szkolenia anacco
  • Jakie są efektywne rodzaje systemów premiowania w systemie płacowym?
     
  • Jak wygląda nowoczesny system premiowania w systemach MBO, KPI?
  • Jak wprowadzić system premiowania pracowników w Organizacjach gdzie jest BSC?
     
  • Jak premiować służby sprzedażowe i handlowców?
  • Na czym polega premiowanie wieloobszarowe?
  • Szczególne systemy premiowania menedżerów – jak działają?
  • Premiowanie w obszarach produkcji, premiowanie w obszarach administracji.
  • Jak definiować zadania z wielu dziedzin w jednym wskaźniku?
     
  • Czym jest nagradzanie finansowe, jakie mamy możliwości nagradzania i motywowania niematerialnego? Czym jest premia uznaniowa?
  • W jaki sposób powstaje motywacja, klimat organizacyjny, nastawienie do pracy?
  • Regulamin premiowania, zasady premiowania pracowników - najlepsze praktyki.

 


PROGRAM  SZKOLENIA:

Psychologia  premiowania

  • czym jest  motywacja? czym jest motywacja wewnętrzna, zewnętrzna?
  • jakie cele stawiamy motywacji systemowej – czyli rola premiowania w firmie?
  • psychologia premiowania - kiedy  uważamy  premię za  coś  mobilizującego a kiedy działa demotywacyjnie?
  • premia jako „nagroda” - za  coś  -  czyli za co  premiujemy?
  • jakie  premie i kiedy są  odbierane jako  motywacyjne?
  • premia jako „kara”  -  zabieramy, pomniejszamy  premię  gdy czegoś  brakuję -  czego ?  kiedy mamy taki rodzaj premiowania?
  • jak działa  motywacja w zależności od wysokości premii?
  • jak widzimy  premie prowizyjne i zadaniowe  - od czego zależy  ocena atrakcyjności motywacji premii?
  • jakie efekty  wywołują  premie, które  są w oczach pracowników niemotywacyjne – co decyduje o tym ?


Premiowanie – najlepsze praktyki – kluczowe czynniki sukcesu systemu premiowania

  • systemy premiowania pracowników – rola i strategia w różnych typach organizacji,
  • zasady konstrukcji, skutki w działaniu, efekty, jakie daje poszczególne premiowanie,
  • błędy w systemach i błędy w ich zarządzaniu,
  • premiowanie menedżerskie oparte na KPI (Key Performance Indicators),
  • premia zadaniowa MBO (Management by Objectives),
  • premiowanie prowizyjne i mieszane z MBO,
  • premiowanie w obszarach sprzedaży i handlu,
  • premia zadaniowa w administracji,
  • premia zadaniowa w produkcji i obszarach technicznych,
  • premia regulaminowa a premia zadaniowa - podobieństwa i różnice,
  • systemy premiowania pracowników w Organizacji - najlepsze praktyki i wdrożenia,
  • zasady premiowania pracowników i regulamin premiowania - opracowanie w nowoczesnym zarządzaniu personalnym.

Nagradzanie pracowników – najlepsze praktyki – – sztuka wielkiej motywacji

  • aktywna promocja systemów nagrodowych,
  • strategie nagradzania,
  • zarządzanie aktywnością, zaangażowaniem i innowacjami poprzez systemy nagrodowe,
  • nagradzanie na poziomie menedżerskim,
  • nagradzanie w służbach sprzedażowych,
  • nagradzanie w produkcji i służbach technicznych,
  • nagradzanie pracowników dla obszaru „back-office”,
  • kiedy premia uznaniowa, a kiedy nagrody,
  • najlepsze praktyki i wdrożenia dla systemów nagradzania w Organizacjach.

Premiowanie zadaniowe -  połączenie dwóch systemów (MBO + Wynagrodzenia)

  • czym jest system zarządzania zadaniowego MBO?
  • kiedy system zarządzania MBO  będzie sprawny?
  • rola analizy  i oceny efektywności – mierniki, wskaźniki, planowanie, budżetowanie,
  • w jaki sposób premia zadaniowa korzysta z systemu zarządzania zadaniowego?
  • dla kogo jest premia zadaniowa,
  • regulamin premiowania zadaniowego, zasady premiowania pracowników, premia regulaminowa - najlepsze praktyki modyfikacji i transformacji systemów,
  • jakie okresy rozliczeniowe,
  • jaka wartość premii,
  • jaki progres przyrostu w stosunku do oceny i stanowiska,
  • jak budować biblioteki zadań,
  • co to jest cel, a co to jest wskaźnik go opisujący,
  • jak budować wskaźniki i zasady ich rozliczania na potrzeby premiowania,
  • co to są cele wspólne/solidarne, kiedy pojawiają się w premiowaniu zadaniowym,
  • do jakiego poziomu cele są indywidualne dla każdego pracownika?
  • szczególne pułapki w modyfikacjach takich systemów.

Premiowanie prowizyjne – uproszczona forma premiowania zadaniowego

  • dla kogo jest prowizja,
  • czy prowizja to jedynie cele liczbowe,
  • jak wprowadzić cele jakościowe, organizacyjne do systemów prowizyjnych,
  • czy można i jak to zrobić, by wzbogacać premiowanie prowizyjne o cele i zadania z innych obszarów,
  • czy prowizja może być zastąpiona premią zadaniową,
  • szczególne pułapki w modyfikacjach takich systemów.

Zarządzanie i przywództwo  - jako czynnik  sukcesu premiowania

  • konieczne umiejętności kadry kierowniczej,
  • system delegowania i rozliczania - zarządzanie przez cele MBO, KPI
  • dlaczego tak wielu kierowników nie potrafi delegować,
  • dlaczego wolimy być członkiem zespołu niż kierownikiem,
  • typowe błędy podczas premiowania i rozliczania premii.

Zakończenie i porady ekspertów

 

Jeśli potrzebują Państwo więcej informacji - prosimy o kontakt do trenera:   tel: +48 501-528-506 lub do naszego biura +48 515-803-244


Trener prowadzący szkolenie: Sebastian Trzaska

Na Państwa życzenie prześlemy przykłady i materiały specjalistyczne w tym zakresie
zamów materiały

Nasze Nagrody:
logologo
Nasza Współpraca:
logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo
Rozwój OsobistyWynagradzanieZarządzanie Przez CeleOrganizacja pracy
©2013 anacco.pl - zobacz autora strony w Google+, profil strony w Google+
* pola obowiązkowe

Szanowni Państwo, materiały wysyłamy wyłącznie na zweryfikowane adresy służbowe
Ochrona AntySpam - przesuń suwak