+ 48 515 803 244
Kalendarz Szkoleń Otwartych Kraków, Warszawa, Krynica, Zakopane Rozwój Umiejętności Menedżerów
Systemy Motywacyjne, Systemy Płacowe
Psychologia Zarządzania, Komunikacji, Motywacji

Delegowanie Zadań - Szkolenie Otwarte


DELEGOWANIE ZADAŃ
wyznaczanie zadań, zarządzanie przez cele

2 dniowe - szkolenie projektowe / Kraków

Szkolenie Otwarte.  Rekrutacja:  w toku.  Grupa  szkoleniowa do 16 osób

trener sebastian trzaskaszkolenia, opinie, rekomendacje

1 300,00 + VAT   / Cena z kodem rabatowym  950,00 +VAT

kod rabatowy będzie dostępny na  www.facebook.com/anacco
    
Szkolenie aktualnie znajduje się w okresie promocyjnym - szczegóły w naszych e-biuletynach
zapraszamy  do zapisania  się do naszego Newslettera
kody  rabatowe  oraz zniżki dla stałych  klientów ( rabaty do 30% wartości szkolenia)
Cena nie obejmuje kosztów hoteli i parkingów

To  szkolenie mogą Państwo  również zamówić jako:

  • szkolenie zamknięte  - indywidulny  projekt  szkolenia w Państwa firmie, organizacji 
  • szkolenie projektowe -  jako kompleksowy  projekt  szkoleniowy  warz z usługą  konsultingową  
  • szkolenie indywidulne -  jako szkolenie dla 1-2  osób
  • jako  szkolenie online  -  elastyczny  projekt  indywidulnej współpracy z trenerem  dostosowany do Państwa organizacji zadań i czasu pracy


Szczegółowych informacji udzieli nasz konsultant:     tel: +48 515 -803-244


 

WAŻNE PYTANIA, NA KTÓRE ODPOWIEMY PODCZAS SZKOLENIA:

  • co podnosi efektywność delegowania?delegowanie zadań szkolenie
  • jaki jest związek pomiędzy planowaniem a delegowaniem?
     
  • jakie zastosować metody, zasady ustalania celów?
  • metoda SMART ER
     
  • jak poprawić organizację czasu pracy?
  • Mertoda ABC
     
  • jak usprawnić komunikację w delegowaniu zadań,
  • jakich kompetencji i wiedzy potrzebuje menedżer, aby efektywnie delegować?
     
  • co i jak rozwijać u pracowników, aby delegowanie było efektywne?
  • na jakie błędy delegowania należy szczególnie uważać?

 

 


PROGRAM SZKOLENIA:

Co to są zadania, cele, procesy?

• kiedy mówimy o zadaniach?
• czy realizacja zakresu zadań, czynności to też zadania?
• zadania nie zapisane w zakresie zadań – czy one są dodatkowe?
• dlaczego zadania dodatkowe mogą mieć wyższe priorytety?
• dlaczego jedne zadania i cele mają wskaźniki efektywności a inne nie mają?
• kiedy mówimy o celach a już nie o zadaniach?
• a kiedy mówimy o projektach – czym są projekty?
• jak rozumieć procesy i jak mierzyć naszą skuteczność działania w procesach?

Na czym polega delegowanie?

• kiedy delegujemy? co delegujemy? kto może delegować?
• korzyści z delegowania,
• delegowanie zadań, celów do realizacji,
• delegowanie uprawnień,
• delegowanie odpowiedzialności,
• czynniki utrudniające i zaburzające prawidłowe delegowanie,
• czynniki usprawniające delegowanie i realizację zadań,
• przygotowanie przełożonego i zespołu do efektywnego delegowania,
• dobre praktyki: jak zbudować motywację i korzyści z delegowania?

Metody i zasady pomagające w delegowaniu

• metoda SMART oraz jej szersza odmiana SMARTER
• zasada koszyka zadań,
• zasada ograniczoności zasobów,
• analiza SWOT i podobne analizy strategiczne w ustaleniu celów,
• analiza BCG w określaniu strategii i wyborze celów operacyjnych ,
• BSC (zrównoważona karta wyników) w ustaleniu celów,
• MBO – zarządzanie przez cele na czym polegają karty celów?
• controling jako ważne narzędzie w analizie, prognozowaniu celów i doborze wskaźników oceny,
• mapowanie procesów – metoda poszukiwania kluczowych obszarów działania organizacji,
• dobre praktyki: jakich metod i praktyk używać dla efektywnego ustalania i delegowania celów?

Czas i jego znaczenie w delegowaniu zadań

• wyznaczanie priorytetów,
• metoda Pareto,
• zasady proporcji 10/90, 1/99,
• prawo Parkinsona,
• matryca Eisenhowera,
• wyznaczanie priorytetów za pomocą metody ABC DE
• rozkład efektywności psycho-fizycznej cyklu dobowym, tygodniowym,
• zasady psychologii motywacji do realizacji zadań w danym czasie,
• dobre praktyki: wykorzystanie i efektywność metod w określonych warunkach,

Odpowiedzialność, uprawnienia, decyzje w delegowaniu,

• budowanie świadomości i przygotowanie pracownika, podległego zespołu do procesu delegowania,
• kiedy delegujemy uprawnienia i jak określamy ich zakres?
• na czym polega określenie i delegowanie odpowiedzialności? jak określamy zakres?
• dobre praktyki: kiedy i jak delegować uprawnienia i odpowiedzialność

Komunikacja interpersonalna w delegowaniu zadań

• czytelność i poprawność komunikatu - zasady poprawnej komunikacji,
• typy osobowości a system komunikacji zadań i celów,
• typ i hierarchia stanowisk w strukturze, a komunikacja zadań,
• motywacyjny komunikat – zasady budowania kontaktu,
• informacja zwrotna i aktywna obserwacja,
• budowanie relacji – efektywny rozwój,
• dobre praktyki – efektywne komunikowanie i wspieranie realizacji zadań,

Lider, menedżer – jego rola w efektywności delegowania

• autorytet i przykład w motywacji do realizacji zadań,
• motywacja menedżera i system wartości a skuteczność delegowania,
• wiedza przełożonego konieczna do delegowania zadań,
• przywództwo sytuacyjne – odpowiedni dobór zadań,
• dobre praktyki – jak rozwijać umiejętności menedżerskie by efektywnie delegować,

Zakończenie i porady ekspertów


Jeśli potrzebują Państwo więcej informacji - prosimy o kontakt do trenera:   tel: +48 501-528-506 lub do naszego biura +48 515-803-244

Na Państwa życzenie prześlemy przykłady i materiały specjalistyczne w tym zakresie
zamów materiały

Nasze Nagrody:
logologo
Nasza Współpraca:
logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo
Rozwój OsobistyWynagradzanieZarządzanie Przez CeleOrganizacja pracy
©2013 anacco.pl - zobacz autora strony w Google+, profil strony w Google+
* pola obowiązkowe

Szanowni Państwo, materiały wysyłamy wyłącznie na zweryfikowane adresy służbowe
Ochrona AntySpam - przesuń suwak